چرندوپرند

چرندوپرند

ماشين

سه شنبه از مدرسه اومدم بيرون ديدم در ماشين بازه همه ي مهمونا خوابيدن خانوم اششاره كرد به من بيا

 

ببخشيد توذهنم مشوشش نه متشششو ...

نه متوشش...

نميدونم هستش

در ماشين معلم كامپيوتر باز بود منم نگاه كردم ديدم بچه ها تو ماشينن

درا باز هرچي تو ماشين بود ريختن بيرون ما هم دست به كار شديم كاپوتو زديم بالا يكه رفت شيلنگاشو كشيد

ريخت رو زمين يكي هم پوتيناشو از صندوق در آورد ريخت زمين

خلاصه ماشنشو ..آره

آخر سوئيچو گزاشتيم تو درو بستيم رفتيم حالا معلمه دسته چكشو ميخواد همه رو كشيد به دفتر

هيچ مدركي نداشت مديرمون بهش گفت بياه (ببخشيد از دستم در رفت)

همه داريم بهش ميخنديم حالا هم ما هم اون منتظر فرصتيم حال هم ديگه رو بگيريم

 

 

شما از بيست نمره چند ميديد به اين حركت؟



نظرات شما عزیزان:

گـ . . . ـلادی
ساعت18:31---22 بهمن 1389


مرتضی
ساعت20:44---21 بهمن 1389
دمت گرم آریا جون
من از بیست نمره بت دویست میدم برو حال کن
منم هم سن تو بودم از این کارا کردم تا الانم هیچ مشکلی پیش نیومده، ولی شورشو در نیاریا!!
خوشحال میشم یه سری بزنی منتظرم


Nsm2
ساعت17:36---20 بهمن 1389
اول اینکه پیاده شو با هم بریم .
دوما اینکه به دخترا توهین کردی نکردیا !
سوما تا حدودی راست می گی .


آرام تر سکوت کن
ساعت17:11---20 بهمن 1389
سلام
وبلاگ خوبي داري
مطالب هم خوندم جالب بود

به وب من هم سر بزنيد و مطالبش را بخون تا بدوني چه دردي مي کشم
مرهم دردم شويد با پيشنهادي نظري ...
اگه دوست داشتيد عضو شو
منتظر حضور سبزت هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: arya ׀ تاریخ: چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

با تشكر


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , aryakh.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM